Tags

, , , , , , ,

Iata a venit vremea de a schimba vechiile globuri cu altele noi. Iti amintesti de globurile albastre cu maro, acum o parte din ele sunt rosi iar altele albe de acu 2 ani.

Iata de ce ai nevoie:

  1. ace de gamalie, ale mele sunt varianta simpla fara biluta/perluta.
  2. perforator hartie in forma de floare.
  3. hartie colorata, rosu in acest caz.
  4. vechile globuri din polistiren. Pentru a vedea cum l-am realizat pe acestea  apasa AICI si pentru a le vedea direct in brad apasa aici.

 

Si pe deasupra i-ati din belsug timp.🙂 Fiecare glob are nevoie de cel putin 70/75 floricele in cazul celor cu diametru de 7 cm, iar cele de 8 cm mai necesitau inca 10/15 floricele. So’ daca ati vazut si voi filmuletul acela in care intr-un minut faci 5 globuri, hai sa zicem le prezinta (ar fii mai rezonabil) uital. Pentru un glob iti ia o ora si ceva (nu am pus in calcul timpul cat am perforat hartia colorata), si nu  poti sa zici ca in timp prinzi viteza, asta pentru ca in timp buricul degetului mare are de suferit de la acele de gamalie. Dar vorba acea frumusetea costa, intr-un fel sau altul🙂 Rezultatul final merita.

 2015

 

Asa  arata globurile albe.

17 ian (11) copy m 2013

intradevar pentru ele nu ai nevoie de foarte mult timp ci de o bucata de material potrivita marimi globului si ceva cu care sa o legi. Eu am  folosit o floare de plastic pe sarma. Iar pentru globul din ata vezi detali aici.

 

2011