Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

brad 2012 copy2

Ei,  si iata-l.  Asa a aratata pentru 2012 bradul biserici  respectiv decorul nostru, desigur decorul Craciunului. Un brad semi, semi, semi alb😛 (eu l-asi fi dorti complect acoperit in zapada… dar la noi in Romania…) multicolor, cu iz de vintage. Am auzit asa  vorbe  prin aer🙂 “ca e mai frumos asa, ca asa il faceam noi odinioara cu toate culorile…” Se pare ca le-a fost drag.🙂 Ma bucur.

Pe langa panglicile albe de peste tot, ce imi mai place sunt conurile din vasele de langa amvon. Cei ce au fost la Retezat ’11 cu mine stiu de ce🙂

Anul acesta am observat un lucru bun/ frumos, zic eu, cum ca si alte biserici din Oradea au inceput sa tina cont de felul in care isi impodobesc bradul (nu doar hai sa fie). Bravo lor. 🙂

Picture_ 048 copy Picture_ 058 copy Picture_ 065 copy Picture_ 318 copyPicture_ 081 copyPicture_ 072 copy

Picture_ 297 copyPicture_ 281 copy