Tags

, , , , , , ,

Picture_ 002 copy Picture_ 011 copy Picture_ 028 copy Picture_ 039 copy Picture_ 042 copy Picture_ 045 copy Picture_ 046 copy Picture_ 051 copyPicture_ 071 copy Picture_ 057 copy  iar rezultatul final e: Picture_ 318 copy

Doar material sucit respectiv ingramadit sub brad hmm’… mi-am dorit altceva anul acesta sub brad. Si cum cel mai bine iese cand il faci tu (sau oameni cu adevarat de nadejde) am croit si cusut o fustita.

Necesar:

* Material in culoarea dorita, al meu e rosu dar poate fi si combinare de culori, dupa caz si preferinta🙂

*Foarfece ,liniar de croitorie

*Masina de cusut, (a mea e Singer- cadou de la bunicul pt mama.)

*si suficient timp🙂

Pe scurt, modul de lucru e urmatorul. Realizezi un cerc baza (nu uita sa ti cont de inaltimea bradului) pe care incepi sa cosi in pliuri fasiile taiate in prealabil. In cazul de fata au aprox. 10 cm. Pe masura ce inaintezi spre partea exterioara a cercului fasiile pot creste in cm, dar nu exagerat🙂. La final ai sa te bucuri de o fusta spaniol facuta de tine pentru bradul tau. :)Mai multe detalii cu decorul din iarna aceasta la biserica noastra in urmatoarea postare.