Tags

, , , , , , , , , , ,

Am ajuns si acest an la ziua multumiri/sarbatoare roadelor. A fost frumos. M-am jucat cu culori speifice toameni, insa accentul din mintea mea a fost “odinioara la bunica acasa”🙂 Amintiri frumoase, nu!?!

Poate ca uni din voi veti recumoaste suportul ‘strugurelui din Cannan 2010’. Din intrebarile a catorva frati si surori am inteles ca le dor de el, dar anul acesta nu am avut trimisie iscoade prin Cannan:). Poate la anul.

   zm 2012 _ 029 copyzm 2012 _ 053 copy

Cum ziceam ca la bunica, cu tesaturi, oale de lut, ulcele, bliduri, borcne cu…, coseri si cosulete🙂 asi fi continuat si cu o roata dar era mai greu de adus pe autobus😛 … Eu iubesc f. mult razboiul de tesut. – dar cred ca ii socam pe frati dc veneam cu el :))) Mai repede cu o roaba, e mai usoara de purtat .

zm 2012 _ 062 copy 

Daca privesti de la intrare principala in bierica, observi mai intai cei doi struguri. Roadele sunt fizice dar si spirituale. Si cum au fost cativa care si-au dorit un strugurele l-am dat dio, sa poata alege. Multumesc Cristiana pt. ajutor.

🙂 Ce e de apreciat la surori- am simtit  cum au prins ideea mea fara sa le zic tema la ce ma gandise-m si pana duminica seara cand a fost oficiala sarbatoarea. Au privit ce am facut si au adus de acasa lucruri ce se potrivea cu decorul.  Si frati au fost de ajutor jos in sala de evenimente, la aranjarea meselor pt agapa de dupa. Anul acesta au facut 2000si ceva de sarmale🙂 Iamyyyy (eu nu sunt cu sarmalele dar acestea au fost bune)

Imaginile fac mai mult decat 1000 de cuvinete🙂 in filmulet, e ziua  filmata de dimineata iar in urmatoarele doua poze e dupaamiaza, cu modificarile mentionate.

zm 2012 _ 099 copy 2 zm 2012 _ 094 copy

SI NU AM SA INCEI AICI 🙂

Pt. ca anul acesta Domnul mi-a daruit o noua prietena din randul vostru de pe net. Multumesc Mariana pentru acceptul de a posta fotografiile ce le-am primit din partea ta.  Mi-ar placea sa scriu povestea decorului tau, dar nu o stiu.  Din ce observ  voi ati ajuns in Cannan🙂 iar primul cuvant ce mi-a venit in minte dupa ce am vazut pozele a fost ce bogatie, in sensul de ce roditor :)  Frumos.

IAR AICI

:)  TINERI BIS.GOLGOTA, in aceasi zi