Tags

, , , , , , , ,

Pentru un glob de ata, cum ii spun eu, ai nevoie de: fireste ata (sflara sau ata de macrameu mai groasa), aracet, faina, apa si 1 balon. De preferinta un balon mai nou (ce inca mai are praful acela specific lorpe ele- lipsa lui poate cauza lipirea )

Tot ce trebuie sa faci e sa: amesteci apa, aracetul si putina faina pana ce formeaza o pasta. Imbibi sfoara, pe care mai apoi o rotesti in jurul balonul, umflat la dimensiunea dorita. Daca e suficient de cald afara se usuca repede. Dar pentru siguranta il poti lasa la uscat pana ziua urmatoare.

E bine sa inveti din greselile altuia. In imaginea alaturata sunt primele mele globuri. Primul e facut doar cu aracet. Dupa cum se vede s-a lipit bine de balon😛.
Dar nici prea putin aracet nu e ok  dupa cum vezi la al doilea glob. Al treilea e prea rar pentru ata (de macrameu) ce am folosit-o.  Intr-un final a iesit si cel bun. :)  Recunosc ca m-am gandit si m-a influentat Thomas Edison, ca inventator, a avut 1.000 de încercări nereuşite până să inventeze becul. Ei na eu nu am descoperit America dar nu am renuntat si mi-a iesit😉

PS. Poti colora globul cu o vopsea sprei. Daca ai spatiul necesar si un balon suficient de mare poti sa iti faci un candelabru, sau pentru perioada Pastelor folosind baloane tip para, iti poti face un cosulet pentru ouale de ciocolata. Cum ar fii oare un brad cu astfel de globuri! si ceva sparkle prin … Spor la a pune in practica. Si dc vrei imparte cu noi modelult ce ti-a iesit tie. M-asi bucura sa o faci😉

** * Acesta e aracetul folosit de mine.

img_ 945