Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Iata o nunta cu multe crizanteme, cativa trandafiri si putine garoafe.  Daca ar fii sa descriu intr-un cuvant nunta de fata, acel cuvant ar fii ROTUND; iar cluloare lor fiind fucsia si maro. De la aranjamnetele de pe mesele nuntasilor pana la cel de pe mara mirilor, totul a fost rotund. Inclusiv buchetul miresei respectiv buchetele domnisoarelor de onoare.

In biserica au fost alte tipar al rotundului, globurile de ata. Pentru ca m-au intrebat destul de multa lume de unde le-am luat sau cum le-am facut, am sa am o postare specifica. Aranjamentele laterale mirilor, ce putea fii altceva decat: alte 2 globuri, de data aceasta florale. Acestea au  fost duse si la sala festiva. Un pont pentru cei isi doresc astfel de aranjamente – buretele imbibat in apa devine greu- fii atent/a ce tip de floare folosesti in partea de sprijin. (Dupa mine cele mai simpatice flori sunt garoafele pentru acest tip de decor)  acum e alegerea ta🙂

 img_ 032 copy

img_ 017t copyimg_ 024 copy   img_ 020b copy

 

 img_ 011crop copy   img_ 002b copy img_ 142 crop copy

sper sa fac rost de alte poze mai clare😛

img_ 121 copy

Din cele 30 de globuri ce le-am facut impreuna cu Ioana si mama (app. multumesc😉 ) 3 din ele au ramas la Biserica Baptista Emanuel.  Frumos nu!

 img_ 052 bcopy img_ 064b copy

4 zile dupa🙂 din florile ce au  continuat sa infloreasca pe tulpina ramasa.

 

img_ 068 copy tablou copy

Casa de piatra O&N!