Tags

, , , , , , , ,

 *
Fa-ti si tu un tablou deosebit. Daca ai un perete liber, personalizeaza-l.
*


Pasul 1 Ai nevoie de un cadru de lemn, fie un vechi tablou, fie un geam vintage. Eu am folosit cadrul unei vechi oglinzi. Sarma impletita; Cleste de taiat sarma, cleste cu varf rotund, cuite, ciocan.

Pasul2 Taie sarma la dimensiunile cadrului tau si fixeaza-l in cuite.

Pasul3 Indoaie marginile ascutite ale rasmei conform cadrului. Astfel iti protejezi si peretele.

Pasul4 Daca consideri, lacuieste cadrul.

Pasul5-6-7 Aseaza cadrul in locul ales de tine. Si DECOREAZA-L. Eu am prins pozele cu clame de rufe.

Eu am ales sa pun poze cu cei din familia mea, dar tot atat de bine poti sa ageti/priniz diverse obiecte ce iti sunt dragi.

PS. Acest tablu il poti aseza si la intrarea unei sarli de nunta (cu imagini din copliarie a celor 2 si nu numai).🙂 Decorat adecvat.