Tags

, , , ,

*

img_ 021 m copy

Cine nu doreste sa aiba un semineu in camera, macar pentru o vreme!… Si oare, ce decor era cel mai potrivit pentru acea iarna?!  O lumina calda (figurat vorbind, neonul infasat in tiulul rosu),  cei dragi pe aproape (in poze), ingerasi, conuri de brad si vestita cisma ce astepta sa fie umpulta cu dulciuri (asta ca sa aiba sora mea ce lucra😛 ).  Si uite asa am avut si eu pentru o iarna(2010) un semineu🙂

*

Paralia Katerini, a ajuns in bolul meu de acasa, mai putin nisipul care mi l-a adus cumnatul de pe litoralul romanesc.

*

In luna Aprilie a venit vremea sa ma rasfat si eu cu un mic aranjament 😉

Dupa un rand de imbobocire insa fara a ajuge si la procesul de inflorire, trandafirul meu a reusit in sfarsit sa infloreasca. Anul acesta am vazut 2 flori in el si parca pentru mangaierea mea, dupa lipsa bobocilor cazuti anterior, au fost 2 flori gigantice 🙂 Si asa e bine nu!

*