Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

  Au trecut  patru ani de cand am decis sa ma implic in aranjamentele ale lunilor din decembrie ale biserici noastre. Nu am cautat inadins sa asortez culoarea bradului cu cea a anului in curs dar asa mi s-a parut a fi frumos si  in acord atunci. Asa ca anul 2008 l-am asortat cu mov si argintiu; 2009  tot mov dar de data asta am vrut sa luminez mai mult bradul, si am ales auriu;  In 2010 culoarea anului era turcoaz, asa ca  eu am ramas la albastru. Dar pentru ca albastru este o culoare rece, iar sarbatorile de iarna te duc cu gandul la cozonac si ceai cald alfel spus la caldura, am combinat un albastru deschis cu maro si argintiu.  Iar pentru 2011 investitiile au fost minime🙂 ,nu  ii spun an de criza caci imi era dor de culoarea mea favorita.  Majoritatea absoluta a decoratiiunilor au fost din ani de demulttt. Rosu si argintiu vor ramane mereu culorile traditionale de Craciun. Da, dar eu nu sunt ff traditionalista asa ca am inlocuit argintiul cu alb.  Si pentru ca nu sunt nici prea mare fotbalista, am aflat mai tarziu  Dinamovisti din biserica noastra au suras cand au vazut primadata bradul.🙂 Cine stie, poate la anul ii las pe ei sa faca singuri decorul si il vor face rosu -albastru  :)) . Mi-ar fi placut sa fac pentru anul acesta un brad colorat in mai multe culori.  Da vezi imaginatia unora e mai mica si au insistat sa raman la 2 sau 3 culori. Ar fi iesit frumos si multicolor, stiu sigur, ca nu ma leg la cap cand nu ma doare.

  Ei asa au aratat  acesti 4  ani brazi si imprejurimile’ 🙂

  • 2008, Mov -Auriu

  • 2009, Mov – Argntiu

 

  • 2010, Albastru- Maro- Argintiu

  • 2011, Rosu – Alb

Brazi 2008 -2011