Tags

, , , , , , , , ,

Ziua multumiri 2011. Cam asa a aratat biserica anul acesta de ziua roadelor. Nu prea multe au fost premeditate pentru decor, cu exceptia celor 2 aranjamente de pe amvon.  Da,🙂 cele 2 vaze de lut sunt noua mea achizite, si imi sunt dragi, au o ‘spartura in forma de inima.  Cat despre bunatatile ce au fost puse pe masa de anul acesta,  toate au fost aduse de catre frati si donate celor nevoiasi. Da au mai fost cateva lazi ce au ramas depozitate intr-o alta sala, am  folosit doar un exemplar, nu avea rost sa punem 15/20 kg de zahar  sua alti cativa litri de ulei, cartofi… .  Desi daca ma gandesc mai altfel am fi avut destul material pt un decor mai🙂 abstrac sa zic asa.  Oare cum s’ar fi uitat si ce ar fi frati din biserica :D  :))  Insa ne-am limitat la ceva simplu  si din productia interna a tari :)   Cu exceptia a aprox  3 kg de banane, 2 kivi si  aprox. 10 banane . ……  a trecut si aceasta sarbatoare si eu tot am ramas cu un decor nefacut, ce inca mi-l mai doresc. Country Romania Peisaj (CRP) . Daca iti spun ca eu iubesc muzica cauntry poate ai sa intelegi putin din ce ar fi pt mine crp :)  si cine stie poate ca o data si o data tot am sa’l fac undeva.

img_ 016 copy img_ 013 copy  img_ 034 copy

img_ 021 copy

img_ 037b copy

2011.11.06

Efeseni 5:9 

Căci roada luminii stă în orice bunătate, în neprihănire şi în adevăr.

 

Si ca deobicei totul s’a incheiat cu o agapa. Si stiti ce,  surorile anul acesta au facut mai multe prajituri :)  Probabil s’iau distribuit timpul mai bine si au avut timp mai mult fata de anul trecut🙂

Daca nu ai avut pana acum ziua multumiri iti doresc :sa ai o zi a multumiri binecuvantata daca a trecut deja atunci iti doresc sa iti ramana binecuvantarea in noul an🙂

Fii binecuvantat(a)