Tags

, , , , , , , , , ,

Logodna ( de Sergiu Grossu )

Parcă niciodată ca azi, parcă niciodată
n-au uitat păsările din aripi să bată,
nu s-au oprit razele-n creanga iubirii,
nu s-au clătinat aşezările firii,
si clipa şi veacul ce tainic tresaltănu s-au văzut laolaltă,
ca-n extazul, ca-n slujba logodnei de-acum,
când începem amândoi, sus, pe piscuri, un drum,
când Iisus, de pe Cruce, ne binecuvântă,
când inima, sufletul, dragostea cântă,
când lupta ne-atrage, când visul ne-mbată
parcă niciodată ca azi, niciodată…
Parcă niciodată, parcă niciodată ca azi
Nu mi-a fost sufletul proaspăt şi liber şi treaz,
Nu mi-a fost inima-n clocotul dragostei, plină
De taine, de primăveri, de lumină,
Nu mi-au fost gândurile înveşmântate
în odăjdii mai pure, mai nepătate,
nu mi-a fost mersul mai sigur, nici zborul mai ’nalt,
n-am avut sentimentul trăirii în salt,
şi cerul nu s-a coborât mai aproape de noi, printre brazi,
parcă niciodată, parcă niciodată ca azi…

 

 

   

  Ce sa va doresc Alina si Adi?!  In primul rand de fiecare dintre voi ma leaga ceva, fie o data :p fie o rudenie fie si prietenia formata in timp (si asta e cea mai valoroasa). Sa fiiti binecuvantati de Domnul pe drumul ales de inima voastra.🙂 si Alina ms. inca o data ca in sfarsit faimoasa si mult asteptata floare, Aleum , a ajuns  si pe la mine. Si eu sper ca si la nunta;)