Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Aranjament  masina – lateral , spate

 by Estera _CSC_0323 by Estera _DSC_0339

Decor sala -aranjamente florale

Nici bine nu am intrat in primavara si  data nunti a fost stabilita.  19 martie 2011. O zi frumoasa fiindca e ziua de nastere a fratelui meu, dar ziua in sine a fost una  ploioasa si destul de mohorata.  Insa vremea de afara nu a reusit sa inabuseasca sentimentele de caldura si bucurie din inima.  Da, ziua nunti a uneia din surori mele a avut loc chiar de ziua fratelui meu.  Frumos nu!! :)  Noi toti asa am zis.

Miri si-a dorit o nunta simpla fara mult fast.  Eu cred ca a iesit destul de cocheta. Am dorit ca sa se simta ca vine primavara si in mare parte am reusit. Fiindca  nu  era sezonul de inflorire a lacramioarelor nu am reusit sa inmiresmez sala cu ele dar in schimb am folosit crengute cu muguri,lisiantus si  ranunculus. In seara  receptiei trandafiri au fost si ei la loc de cinste aratand cu adevarat spectaculosi  prin voluminozitatea lor. Dar nu in ultimul rand,  cu zice melodia🙂 ,  frumoasele mele lalele olandeze  albe si rosi  impreuna cu garoafele verzi au definitivat  aranjamentele.  Piesa de rezistenta  se afla in interiorul vazelor de 50 cm, si anume o laleaua alba.  Daca te intrebi daca nu mi si’au ofilit in interior fara aer- raspunsul e NU,  iar ca sa le mentinut in pozitia verticala m-am folosit de bilute de apa decorative. Dupa cum stim lalele si dupa ce sunt taiate cresc.  Fiind ca erau import Olanda  au rezistat cu stoicism chiar si la 4 zile dupa marele eveniment, fara aer doar cu apa.

Masa mirilor a avut un regal de ranunculus, lalaele, lisiantus si trandafir.  Nu am spus nimic de verdeata da dupa cum se vede e prezenta si ea chair dc am gasit-o mai greu :)  (tuia, ruscus, iarba…)

nunta rebeca si atty 334-m m copyby Estera _346-m copy

by Estera_355-m copyby Estera _373m    by Estera _DSC_0564 byEstera_DSC_0592

Florila,  dantela si  acele perlate  impreuna- au creat un distins  si elegant buchet de mireasa.  Dantela buchetului s-a complectat foarte bine cu cufarul pentru bani.  Si ca la orce nunta nu a lipsit momentu dulce. Un tort alb cu 3 nivele, decorat cu figurina unor miri si flori.

byEstera_DSC_0180cm by Estera _DSC_0739b

by Estera_IMG1copy by Estera_IMG2copy

Covorul rosu ce  ducea spre masa mirilor,  satenul alb- creponat, ce inconjura de jur imprejur sala, beculetele de sus (pe tavan) si de jos impreuna cu masa speciala (cu aminitri) au  creeat o stare de relaxare /distractie. La asta desigur a  contribuit si muzica😉