Tags

, , , , , , , ,

Gata, e gata si bradul nostur – e impodobit

Spre deosebire de ani trcuti, anul acesta am pus accent mai mare pe brad. Fapt ce se poate observa el e gata insa balustradele ar mai avea nevoe de putina culoare. Da ma voi ocupa si de ele, sper ca sat. ce vine.

Am ales culoarea albasru deschis, desi doream turcoaz­čÖé (asa mai verzui) da mi-am zis ca┬á nu va fi foarte bine deslusita┬á si orcum nu am gasit materialul dorit. Da ai citit bine – material.┬á Anul acesta globurile sunt lucrate manual de catre mine. Daca vrei sa vezi cum intra aici. Pt. ca ce e mult strica, am adaugatsi maro ciocolatiu , iar pentru pata de lumina auril era perfect.

Conurile, turturasi┬á si zapada de pe brad au definitivat┬á bradul. Da ce atata vorbarie. Hai sa vedeti si voi poze­čÖé

O zi minunata sa aveti , iar sarbatoarea nastrei MANTUITORULUI sa va puna pe ganduri­čÖé cum altfel decat ganduri bune.

PS. promit sa revin cu poze.

https://esteraeventsro.wordpress.com/2011/01/17/pozele-promise/