Tags

, , , , , ,

Iata am ajuns sa folosesc la decoratul sali, una din culorile mele preferate. Rosu. De data aceasta florile le-a facut cu altcineva. Dupa mine sunt cam “verzi”. Se pare ca ar trebui sa cer un pret mai mare🙂 ca sa nu se renunte la lucrul meu. Nu? In pretul ce i l-a cerut ii faceam aranjamentele de 2 ori mai fain. Da no’ nu sunt asa de urate, sunt doar prea verzi…  Simona daca citesti si tu, sa sti ca cel de la masa voastra e dragutz🙂 . Si  eu nu spun vorbele asa sa fie spuse.

oct_ 039m oct_ 045m

oct_ 032m

oct_ 046m

In biserica au dorit sa fie mai simplu. Asa ca s-a ajuns la cateva fundite si un covoras alb. Dar eu parca totusi asi fi optat si pt 2 agj. florale in stamga, dreapta scaunelor mirilor.🙂 Oricul dupa ce ait intrat voi in biserica, ati devenit voi 2 florile si ati umplut golul.oct_ 059oct_ 058moct_ 061m

PS. Multumesc pentru feedbeak, care mi l-ati spus in acea seara. Ma bucur ca v-a placut cum a iesit ce am lucrat eu pt voi. Fiiti binecuvantati.