Tags

, , , , , , , , ,

O da, imi aduc aminte cu bucurie de prima nunta ce am aranjat-o.  Debora si cu mine am frecventat acelasi liceu, ne bucuram impreuna de bucurii si ne rugam impreuna, de multe ori in familia lor m-am simtit ca si dea casei.

Baieti au umflat la baloanee, aveau o  pompa dar au rupt-o😛 . Inimioara am facut-o acasa cu sora mea, apoi am dus-o cu Adriana in brate pana la sala🙂, distracteie nu gluma, dupa cum se vede a ajuns intreaga. Casuta de bani si celelalte le-am facut cu drag impreuna cu ajutoarele celelalte, ce ti-au fost mai apoi domnisori si domnisoare de onoare. Sa sti Debora si Beni  ca in adevar a fost o onoare pt mine🙂.

Stiu ca dupa nunta toata lumea v-a intrebat cu ce firma ati  aranjat.  :)  Pe atunci  se aprindea unele beculete .

Ati fost si ramaneti prieteni dragi si iubiti.  Fiiti binecuvatnati.