Tags

, , , , , , , , , , , ,

Simina este o mireasa ideala. Probabil te intrebi de ce afirma asta :), pentru ca ea face parte din acea categorie de mirese care nu e ca politistul care iti sufla in ceafa.  Mi-a  spus ce isi doreste si cam ce si-a imaginat ea, in rest m-a lasat pe mine sa imi pun in plam ideeile, desigur tinand cont de ce mi-a spus ca isi doreste  si de cat a fost dispusa sa ofere.  Chiar daca nu era in preajma sa traga cu ochiul la ce se lucreaza, nerabdatoarea si curiozitatea erau si la ea, am aflat de la mici ‘spioni’ ce-i avea prin preajma mea.  ;)  Ma bucur Simina ca ti-a placut, mi-s spus si mama ta si alti participanti la nunta ta. Domnul sa va daruiasca o casnicie fericita si plina de binecuvntari de tot felul :) Amin.

img_ 042

img_ 060 m img_ 055 m

img_ 099 m img_ 100 mimg_ 043 m img_ 070 m

img_ 052 m

Intrarea are alte si alte flori pt ca era programat sa se areanjeze din forile ce le primea la cununia civila. Ei, nu prea te poti baza ca vei primi flori ce nu te vor scoate din tematica aleasa🙂 , asa se explica prezenta rozului de la arcada Dar m-am limitat cat de mult am reusit in a schimbat  culoarea nunti, chiar dc florile le-am mai combinat. La urma urmei oameni au fost multumiti si  cemai conteaza inca o culoare🙂.

Un sfat pentru cei care aranjeaza – nu uitati de eprubetele cu apa, eu fara ele in acea zi torida de vara  … nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat florile.

img_ 109 mimg_ 118 m img_ 112